onsdag den 2. juni 2010

Så nærmer det sig!

Så begynder det langsomt at nærme sig. I sidste uge fik jeg mine fly-informationer.:
Jeg flyver fra Kastrup til Paris lørdag den 21. august. Derefter skal jeg kun venter en time og et kvarter indtil jeg flyver videre direkte til Montréal. Alt i alt kommer der til at tage 10,5 timer, hvilket jo egentlig er ret kort tid. Heldigvis skal jeg ikke mellemlande en masse gange og venter i lang tid i en eller anden lufthavn, så det er jeg glad for.
Det er begyndt at gå op for mig, hvor kort tid jeg egentlig hat tilbage! På lørdag er der kun 11 uger til jeg tager afsted! Jeg havde sidste skoledag i sidste uge. Det er ret underligt at tænke på, at jeg måske aldrig kommer til at se min klasse igen :( Jeg var til engelsk eksamen i går (jeg fik 12! :D), og nu har jeg kun 3 eksamener tilbage inden dimission. Det er utroligt skønt og afslappende at have læseferie. Nu har jeg endelig tid til at fokusere lidt på at lære fransk (selvom jeg synes det er ærgerligt at sidde indenfor, når det er mega skønt vejr udenfor, så det bliver nok til lidt mere fransk, når vejret bliver dårligere). Det er virkelig lang tid siden jeg rigtig har fokuseret på det franske, der har været svært med alle lektierne og eksamensforberedelserne. Jeg føler lige nu, at det kun er min fysikeksamen jeg virkelig skal bruge tid på nu, det er svært at forberede sig til dansk og kristendom ud over de spørgetimer vi har på skolen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar