tirsdag den 8. februar 2011

365 Project

Jeg er gået i gang med noget der hedder 365 Project. Det går ud på, at jeg hver dag i et år skal uploade et billede. Jeg tænkte, at det var en god, og hurtig måde at holde jer opdateret og se, hvordan min hverdag foregår. Min side er:

http://365project.org/julierd/365

Ellers har jeg haft en travl, men god weekend. Fredag havde vi congé, og jeg tog over til min veninde for at stå på skøjter. Lørdag tog jeg til Rue St-Hubert in Montréal for at kigge på prom kjoler med nogle andre veninder. Det var super hyggeligt, men der var sygt mange kjoler, og mange af dem, var virkelig grimme! Men også dyre. Arh det er så svært det med den kjole.
Søndag var jeg ude og stå på ski med Frédérique. Det var super sjovt. Jeg kunne rent faktisk lide at stå på ski (det kunne jeg virkelig ikke sidste vinter i Østrig, haha). Jeg nåede faktisk at blive ret god (synes jeg selv haha). Søndag aften var det også Super Bowl aften. Det er noget man går ret meget op i her, og jeg så endda huse, der havde pyntet op med billeder af football spillere uden foran deres hus. C'était fou!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar